Date : 22,05,2024, Time : 02:06:03 AM
2246 : عدد القراء حاليا
حالة الطقس
°C
Amman,Jordan
13
اليوم
العليا 22° الدنيا 12°
غداً
العليا 18° الدنيا 12°
أرسل خبر
آخر تحديث: السبت 08 شوال 1444هـ - 29 ابريل 2023م 05:18 م

سعد الصغير يقبل قدم ويد الراقصة شمس .. صور

سعد الصغير يقبل قدم ويد الراقصة شمس .. صور
سعد الصغير

جي بي سي نيوز :- نشرت الراقصة شمس صورا للفنان سعد الصغير وهو يقبل يدها وقدمها عبر حسابها على فيسبوك.

وسرعان ما انتشرت الصور وتسببت في صدمة لدى جمهور موقع التواصل الاجتماعي .

سعد الصغير وشمس:

كشفت الفنانة برلنتي عامر ؛ طليقة الفنان سعد الصغير عن مفاجأة مدوية بعودة سعد الصغير لطليقته الأولى الراقصة شمس.

وكتبت برلنتي عامر عبر حسابها علي فيس بوك :" وللعلم إن سعد رجع لشمس الرقاصة ولسة راجع من عندها من تركيا يوم ما سافر تونس وانا شخصيا فرحت علشان يبعد عني بالمصايب بتاعتة دي".

وتابعت :"  ربنا يبعدك لحد كدة بس لسة هنكمل في الجزء التاني البيت بقي والعيال وكدة يعني وهسيب الموضوع كلة ليكم ولسة مكاملين إنهاردة كفاية كدة فاصل ونواصل".

وكان سعد الصغير قد تعرض لانتقادات لاذعة بعد فيديو تقبيل قدم الراقصة شمس.

خناقة سعد الصغير وبرلنتي عامر:

وبدأت برلنتى الحرب على سعد الصغير من خلال صفحتها الشخصية بموقع الصور الشهير انستجرام، بنشر فيديوهات مختلفة لكتشف أكاذيبه على حد وصفها ، وأخيرا قامت بإعادة نشر فيديو كانت طليقة سعد الأولى الراقصة شمس نشرته عبر صفحات السوشيال ميديا تتهمه فيه بأنه قام بتصويرها عارية من أجل ابتزازها.

وعلقت برلنتى على نشرها للفيديو عبر صفحتها الشخصية قائلة: دة أول تعليق مني الناس خلاص مش هتصدق تاني يا سعد وقولتلك البلد دلوقتي فيها قانون وأنت جربت قبل كدة لما غلط ونزلت الحبس علشان غلط.

وأضافت:  دي جوازاتك لازم تخلص بمصايب وفضايح وكدب ومشاكل أنا مش هرد علي راجل كبير في السن مش عارف حتي يتكلم كلمتين قدام الناس ودة من حجات كتير اللي بتاخدها و أنا طلبت التحليل ليك في القضية شوف التعليقات اللي عندك الناس كلها عرفتك علي حققتك

سعد الصغير يرد :

وقال سعد الصغير من خلال بث مباشر عبر صفحته الرسمية بفيسبوك :" سكت كتير عليها والناس ظلمونى بسببها ، ومش هتكلم بأسلوبها دى وحدة لسه خارجة من الحبس".

وأوضح سعد الصغير من خلال البث المباشر: مسمهاش برلتنى عامر اسمها هدير من قرية زفتة" ، مضيفا  حرام أنا عندى عيال والناس بتتكلم".

تفاصيل خناقة سعد الصغير وطليقته:
كشفت الفنانة برلنتي عامر، طليقة المطرب سعد الصغير، عن تفاصيل خلافها الأخير معه، معلقة “أنا كنت قاعدة مع سعد الصغير في الفيلا، وفجأة حدث خلاف وتعدى عليا بالضرب، وشدني من شعري وقالت : “كلمت أمي وأختي وأول ما جم شتم وقال ألفاظ وركبت مع والدتي العربية ، وفجأة سعد الصغير جه ورانا بسرعة بعربيته وخبط فينا ومسك الطوب وحدفه على أزاز العربية بتاعتنا وأختي دماغها اتفتحت لما كسر أزاز العربية”

B3785FC4-8F27-4824-8C3E-19FE93CCA7A7

 

81ED0F1D-6FE1-4D6E-B5D3-859EDA456FD7 - قص